About Vivo V15 Pro

In good lighting, this camera produces clear and crisp photos with little noise. I personally prefer slightly warmer-looking photos, but this is just me nitpicking. For night photos, the camera app has a long-exposure Night mode that requires the user to point the phone at the scene and hold it steady for a couple of seconds. I am not too impressed with the results.

While the Night mode brightens up photos significantly, it can also result in washed-out images. Thus, I advise using it only in very low-light conditions. There is also an ultra-wide-angle camera and a depth-sensing one. The depth-sensing camera is used to good effect to take photos with a natural-looking, blurred background effect, or bokeh.

For those who like taking selfies, the front-facing camera, which pops up with a robotic audio effect, will give your facial features a boost with its heavy dose of beautifying filters. I could not turn these filters off entirely despite scouring the app for the settings. The V15 Pro is powered by a mid-range Qualcomm Snapdragon chip. In everyday use, I could not tell its performance apart from the flagship Snapdragon processor's without a benchmark. Vivo's Funtouch OS interface also runs without a hitch and feels responsive. It probably helps that the device has 8GB of system memory.

However, I am not a fan of the interface, which is heavily inspired by the Apple iPhone. For instance, you swipe from the bottom of the screen, not from the top like other Android devices, to access the quick settings panel. With its ample 3,mAh battery, I was expecting more from the V15 Pro.

NEWSLETTER

But its result in the video-loop battery test - 12hr 10min - is average at best. It will last an entire day for most users, but probably needs to be charged overnight. The V15 Pro does a good job at balancing between its high- and mid-range features. I lost my phone at new Delhi railway station and it ringing also Tolong di kembalikan, ini bukan milik kamu, awas kamu kena Musibah yg lebih besar.. Stole from railway i was seeting in door n one boy has bitten on phone ftom down side if railway near Aurangabad.

Tolong kembalikan hp saya ,, hilang di jalan si penemu tidak ada etikat baik. Kembalikan hp ku,di gang melati,perumnas kampung ladang,lubuk alung,padang pariaman,sumatera barat. Hp saya hilang dari tanggal. Tolong bagi yang mau merestart ulang atau mau beli hp ini.. Hp dgn nmer imei diatas adlah milik saya Hamara mobail ghar me kisine chori kar liya he kirpiya khoj kar hame sampark kare hamara mobail no.

Bhai please Allah kyliay mobile wapis kr dayn ham Koch bhi ni krty please mobile wapis kr dayn jis num par sms kr raha hn isi par rabta kr k.

Kehilangan Handpone tadi malam tanggal 13 Maret pukul Kirim ke nomor : Tolong bagi yang menentukan handphone saya tolong dikembalikan dong krna itu handphone sangat berharga bgt bagi sayaa:. Realme 2 phone mera hi mera name hi mohan ,phone dena hi to es number par call kar ke de dena phone nahi to location pata chal gaya hi. Apa kabar penipu, klo gk mau urusan ini panjang Silahkan kembalikan hp ini kepada saya I lost my cellphone My this device stolen on 15march kindly let me know if it can be located.

Silahkan yg merasa membawa hp bkn miliknya mohon di kembalikan,kalo tidak liat aja Lo pasti ketemu siapa Lo,bakal abis Lo. Hp saya hilang saat saya sedang tidur dan saya bangun dari tidur hp saya tidak ada lagi. Thanks from philippines with love.

I lost my cellphone, and the data was deleted by someone who found my cellphone, please help me. Mobile has been stolen from my bag pls check and provide the exact location of the mobile. Kembalikan hp saya, nomer imei masih ada bisa saya laporkan ke polres langsung. Share it. Phone Finder. Find IMEI Every day hundreds of people trying to find a cell phone for imei code by entering it into the pseudo base sites and expecting them to show the real location of the phone.

Wiwinharyati Hilang. Rudyhaikal Melacak hp. Rakadwim Plis hp saya sama uang ditas perlu banget. Refachalista Posisi hanphone. Nfathia tolong semoga hp ini bisa dilacak dicuri tanggal 20 februari Satriayudha kehilangan Handphone. Nurcahayaharahap Kehilangan hp. Lisanawaruwu80 Cari hp hilang. Rahmatkopok Tolong di bantu ya. Aliyudin25 Tolong kembalikan hp saya bangsatt. Pe kro Zulfikriirta78 Mencari lokasi hp hilang merek oppo a5s. Jhonsembarang Hilang. Dellalay hp hilang. Danielsinagapopular Hilang. Lestary Missing.

Surendarsingh Samsung. Amel Hp hilang.

Syaneassaolviana Tolong balikin hp saya. Deny12kasep Hp hilang. Ernawatiningsih Hilang.

V15 comes with an octa-core Helio P70 coupled with 6GB RAM and 64GB storage.

Juliansjulianssalamena Hp ku hilang. Djaelani Hp saya hilang. Ramumaurya my phone stolen plz back me. Okha Hp aku d curi mohon bantuangnya untuk melacatnya. Miamiamasina Naitaji simu yangu nikipata sitaji mambo mengine.

Vivo V15 pro / B-G1 Battery

Andikadwiarya69 Like. Nurfitriani Kehilangan hp. Sabiriniles Hp hilang.

Vivo V15 Review: Detailed Performance and Camera Result

Bnyk nomor penting di hp saya. Sportifcell Tolong balikin hp oppo a3s itu bang soalnya saya udah tau lokasi mu. Dartinatarigan34 Hp hilang. Adeana Hp saya di curi. Mahendrashingh Miss.

Vivo V15 Price in India, Vivo V15 Reviews and Specs (21st March ) | BGR India

Can you help me. Djaelani Lokasi. Linuketly10 Jatuh. Bolangidiot5 Hpku hilang. Jinggaindah8 Kehilangan. Randhiramakrishna Phone miising. Luciano13proudfoot I need my phone. Ankesh i have lose my phone. A5sbiruOppo Hp saya hilang. Liamanjesnabangko Bantu saya untuk melacak dan mendapatkan hp saua yang hilang. Chaniaazzahra Telah terjadi kehilangan hp pada pukul jam Muhamadtandriansya HP saya hilang di curi orang. Silvyarkha Dicuri orang. Takbiralfarizi Tolong kembalikan ini hp.